keskiviikko 7. syyskuuta 2016

I am back!

 
Huh huh... Hurahtipa nopeasti yksi kaksi kolme ja lähes neljä kuukautta. Blogi on uinunut ruususen unta. Ja myös muiden blogien seuraaminen. Kuitenkin olen ajatellut jatkaa. Toivottavasti joku vielä lukee tätä blogia. Kesällä neuloin lapsenlapselleni Alisalle neuletakin. Lanka on Dropsin alpakkalankaa, ja mallikin samaisen lankafirman.

 
Alisa sai tämän yksivuotissynttärilahjaksi.

 
Vielä ei ole näin lämpimälle villatakille ollut tarvetta. Nytkin taas on tosi lämmin ja kesäinen päivä.


 
Oikein hyvää syksyn alkua kaikille blogin lukijoille. Tilastoista huomasin, että kyllä täällä joitakin on päivittäin käynyt katsomassa ja onpa muutama tuttu ihmetellytkin miksi täällä ei ole mitään nykyään.
 
Itse aloittelen viimeistä työvuottani tässä käsityönopettajan virassani. Mielialat vaihtelevat vielä hiukan, vaikka ihan varman ratkaisun eläkkeelle jäämisen suhteen olen tehnytkin.



12 kommenttia:

sirkkis kirjoitti...

Kaunis neuletakki ja ihanat värit. Tervetuloa sieltä piilosta ja ihanaa syksyä sinulle.

Seijasisko kirjoitti...

Kaunis villatakki. Tervetuloa takaisin. :)

Suvikummun Marja kirjoitti...

Onpa suloinen takki, pian ne viileämmätkin kelit taas tulevat!
Juuri tänään mietin, että mitähän sinulle kuuluuu, kun blogisi ei ollut päivittynyt aikoihin.
Kiva kun palasit :)

Saila kirjoitti...

Ihana neuletakki, mikä aarre pikkuiselle!

Kirsti kirjoitti...

Ihana neule ♥

Zelda kirjoitti...

Niin kaunis neuletakki:)

mustakissa kirjoitti...

Täällä ollaan! Kiva kuulla sinusta taas:)
Todella kaunis villatakki, kyllä siinä kelpaa pienen syksyisiä kelejä viettää.

Paula Kristiina kirjoitti...

Olenkin nähnyt tämän jo mutta täytyy vielä kehua että kyllä on kaunis:)

Suvituulian käsityöpaja kirjoitti...

Tervetuloa takaisin! Ihana työ.

JennyF kirjoitti...

Kaunis takki ja ihanat värit!

sinisukka kirjoitti...

Oi kun mukavaa, että palasit :D

Unknown kirjoitti...

Maa: Indonesia
Osoite: Surabaya
Sähköpostiosoitteeni: nurbrayani750@gmail.com
Nimeni on Nurbrayani, ja haluan todistaa ALLAHIN tekemästä hyvästä työstä elämässäni joidenkin maiden heikon taloustilanteen vuoksi. Onko keskuudessanne ihmisiä, jotka etsivät lainaa? Joten teidän on oltava erittäin varovaisia, koska internetissä on paljon väärennettyjä lainanantajia, mutta he ovat erittäin rehellisiä väärennetyistä lainanantajista. Jouduin kahden lainanantajan uhriksi ja menetin paljon rahaa, koska hain lainaa heidän yrityksestään. Melkein kuolin prosessissa, koska ihmiset pidättivät minut omien velkojeni vuoksi ennen kuin minut vapautettiin vankilasta. Selitin tilanteeni ystävälleni ja sitten esittelin minut luotettavalle lainanantajalle. Lainat luottolaitoksilta Sain 350 000 000 rupian lainani laina luottolaitoksilta erittäin helposti viikon sisällä hakemuksen jättämisestä, joten päätin jakaa ALLAHIN hyvän työn lainat luottolaitosten kautta perheeni elämässä.

Jos siis tarvitset lainaa, ota yhteyttä lainanantajiin sähköpostitse: (loancreditinstitutions00@gmail.com) WhatsApp: +393509313766

Voit ottaa heihin yhteyttä myös WhatsApp-numeron kautta: +393512114999
Kiitos ja siunatkoon Allah sinua