sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Hei, olen reipas räsymatto!


Olen reipas räsymatto. 

Näen uusia mahdollisuuksia kaikkialla ja nautin, kun keksin uutta käyttöä vanhoille materiaaleille. Tykkään tehdä reilulla otteella, sentti on mittanauhassani pienin mitta. Mutta mitä sit turhaan jännittämään, eikös tässä pitänyt saada valmista ja nauttia tekemisestä?

Tunnistin itseni kyllä, vaikka osaan kyllä olla pikkutarkkkakin , tarpeen mukaan!

Matto syksyltä 2007, perintökangaspuilla kudottu..

Testi "Mikä käsityö olet" löytyy täältä.
Mikä Sinä olet?



9 kommenttia:

Eija kirjoitti...

Reipas matto, tarviipa tsekata tuo testi :)

Anonyymi kirjoitti...

Olet tosiaankin reipas räsymatto! Minulle testi antoi tulokseksi pikkutarkka pitsiliina; siis testin tulos ei ole luotettava. Tai sitten poikkeus vahvistaa testin! Minun lempikoukkuni kun on kokoa 8 tai trikookude sormivirkkauksella. Mukavaa loppuvuotta koko reippaan räsymaton joukkueelle!
Marja

Auli kirjoitti...

Kiitos Marja ja sinne teille samoin. Viikon päästä sitten jo lenkkeillään!

Anonyymi kirjoitti...

Ei varmaan tule yllätyksenä, että minäkin olen reipas räsymatto;)Olipa hauska testi; pitää jakaa kevereillekin.

Oikein hyvää ja antoisaa ensi vuotta niin räsymattojen kuin muidenkin juttujen parissa.

Mervi

KahviKaneli kirjoitti...

Reipas räsymatto täälläkin :O)
Vaikka kyllä oli vaikea valita vain yksi "ruksi" kohtaansa.

sirkkis kirjoitti...

Testasin itseni ja olen tasavarma saapassukka. siis ei mitään iloista ylläriä. Ihana matto.

Sini Helmi kirjoitti...

Täällä villiintynyt villapaita, minun kohdalla osui ja upposi tuo, tunnistan itseni täysin :)

Oikein ihanaa vuodenvaihdetta ja uutta alkavaa vuotta!!!

Päivi kirjoitti...

Satavarma saapassukka toivottaa hyviä välipäiviä!

Peppi kirjoitti...

Hih, ihana testi - t. toinen reipas räsymatto :)