torstai 16. joulukuuta 2010

Kiireitä

Enpä taida olla ainoa ihminen jolla on kiireitä näinä päivinä. Silti pitää vaan tännekin tulla kirjoittamaan, vaikka olisi parempaakin tekemistä. Huomenna minulle tulee kaksi ystävää kylään ja tarkoituksena on tarjota heille neljän ruokalajin illallinen. Olen koko syksyn katsonut neloselta "Neljän tähden illalinen"-ohjelmaa ja siitä ohjelmasta saimme idean, että kolmestaan kutsumme toisemme vuoronperään syömään pitkän kaavan mukaan. Huomenna tarjoan porkkanakeittoa, viikunasalaattia, uuniperunoita ja jälkiruoaksi piparkakku-puolukkarahkaa.

.    
 Rosvo on huvittava kun hän joskus nukkuu lampun lämmössä. J sanoi, että hän tietää, että porsailla on lämpölamppuja, mutta kissoillakin, se oli uutta!



4 kommenttia:

seijastiina kirjoitti...

Ihana, hauska ajatus tuo neljän tähden ilallinen, olen katsonut joitakin jaksoja, mutta silloin kyllä, kun on minulle tuttuja julkkiksia ollut ja kiinnostavia.
Tuo sinun tarjoama illallinen on herkullinen, alkoi kiinnostaa tuo jälkkäri.
Puolukkarahkaa on tullut tehtyä useinkin, mutta sinun rahkajuttusi kuulostaa hyvältä ♥


Rosvo on kaunis, kissat tykkää nukkua milloin missäkin, meillä Moona välillä rojahtaa,kun on täällä, mun läppärin päällekin, etten saa kirjoitettua :D

Leppoisaa iltaa!

Auli kirjoitti...

Kiitos vaan Rosvon kehuista!Laitoin muuten siihen rahkaan sitä Valion lime-valkosuklaarahkaa tavallisen sijaan ja Anna´s pepparkakkoja, kun ne on niin ohkaisia ja rapeita. Murskasin ensin niitä pohjalle ja sitten kerma-rahka ja jäiset puolukat ja koristeeksi kokonainen piparkakku.Ei vaan kannata tehdä kovin aikaisn koska ne piparkakut helposti pehmenee.

Paula kirjoitti...

Olen ennenkin sanonut mutta Rosvon turkki on kuin samettia. Ruskan turkki tuntuu silkiltä. Olen katsellut, onkohan Nekun turkki, silkkiä, samettia vai pellavaa.

Auli kirjoitti...

Mielestäni Nekun turkki on silkkimäistä verrattuna Rosvon turkkiin. Sellaista liukasta. Ja ihmeellistä , että ne turkit haisevatkin erilaiselta. Rosvon turkki ei haise millekään mutta Nekun turkissa on oma tuoksunsa. Ehkäpä Rosvo siksi välillä auttaa "Nekkua" nuolemaan turkkia kun ajattelee, että Nekku ei nuole sitä tarpeeksi puhtaaksi :)